יום חמישי, 11 בספטמבר 2025

הסבר קצר על משמעות המיתוג

 הסבר קצר על משמעות המיתוג




מה זה מיתוג?
מיתוג זה לא הלוגו, כפי שניתן לחשוב.
אלא כל מה שיוצר זהות ותחושה סביב עסק, "חוויית הלקוח".
זה הדרך שבה העסק נראה, נשמע ומתקשר עם הקהל שלו – מהצבעים והגופנים, לעיצוב והויזואל, ועד לטון וצורת הדיבור.
אפשר להסביר את זה בשלושה חלקים:
1.   זהות חזותית – הלוגו, הצבעים, הפונטים, השפה הגרפית.
2.   שפה תקשורתית – איך העסק מדבר: מילים, סגנון כתיבה, טון.
3.   חוויה כוללת – מה הלקוח מרגיש כשהוא פוגש את העסק: באתר, בחנות, ברשתות החברתיות, בניוזלטר, במוצר עצמו, השירות.
מיתוג טוב גורם לעסק להיות זכיר, מבודל ובעל ערך רגשי – כך שהלקוח לא רק קונה מוצר או שירות, אלא מתחבר לסיפור ולתחושה שמאחוריהם.
תזכרו "חווית הלקוח" זה שם המשחק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

  יום הקפה הבינלאומי – כמו בקפה, גם בעיצוב הכול מתחיל מהאיזון הנכון ב־1 באוקטובר חגג העולם את יום הקפה הבינלאומי – היום שמזכיר לכולנו לעצור ...