האם
ידעת שקיימים ארבע סוגי לוגו?
-לוגוטייפ=
זאת מילה כתובה לדוגמא "קוקה
קולה"
-אימג'
לוגו= תמונה + מילה -שעובדים יחד או לחוד, משמעות ניתן להפריד בינהן – לדוגמא "ספוטיפיי"
-איסולוגו=
זאת תמונה + מילה – כאן אי אפשר להפריד בינהם – לדוגמא "סטארבוקס קפה"
-איסוטייפ=
זאת תמונה – לדוגמא "אפל"
פה יש
שש תת קטגוריות שהן: מונוגרם, אנגרם, חתימה, ראשי תיבות, התחלתי, פיקטוגרם.
*מונוגרם=
אותיות בודדות שנותנות צורה חדשה.-לדוגמא :שנל"
*אנגרם=
חיבור של ראשי תיבות כדי לקצר את השם הארוך של המותג. -לדוגמא "FedEx"
*חתימה=
כשמשתמשים בחתימה אמיתית כייצוג של המותג. -לדוגמא "פיקסו"
*ראשי
תיבות= דומה למונוגרם. רק שפה החיבור של האותיות ניתן לבטא בנפרד וזה יותר מובן.
-לדוגמא " CNN"
*התחלתי=
מייצג את המותג ע"י השימוש באות הראשונה של השם. -לדוגמא "קווסקי"
פיקטוגרם=
הוא דמות סמלית מופשטת או פיגורטיבית שמלווה את המותג. יכולות להשתמש לבדן או ליד
טיפוגרפיה. – לדוגמא "אפל"
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה