יום שני, 31 ביולי 2023


 

לוגו הוא הייצוג ויזואלי של המותג.
הוא הדרך שהלקוחות יבחינו את המותג.

האם ידעת שקיימים ארבע סוגי לוגו?

-לוגוטייפ= זאת מילה כתובה  לדוגמא "קוקה קולה"

-אימג' לוגו= תמונה + מילה -שעובדים יחד או לחוד, משמעות ניתן להפריד בינהן – לדוגמא "ספוטיפיי"

-איסולוגו= זאת תמונה + מילה – כאן אי אפשר להפריד בינהם – לדוגמא "סטארבוקס קפה"

-איסוטייפ= זאת תמונה – לדוגמא "אפל"

פה יש שש תת קטגוריות שהן: מונוגרם, אנגרם, חתימה, ראשי תיבות, התחלתי, פיקטוגרם.

*מונוגרם= אותיות בודדות שנותנות צורה חדשה.-לדוגמא :שנל"

*אנגרם= חיבור של ראשי תיבות כדי לקצר את השם הארוך של המותג. -לדוגמא "FedEx"

*חתימה= כשמשתמשים בחתימה אמיתית כייצוג של המותג. -לדוגמא "פיקסו"

*ראשי תיבות= דומה למונוגרם. רק שפה החיבור של האותיות ניתן לבטא בנפרד וזה יותר מובן. -לדוגמא " CNN"

*התחלתי= מייצג את המותג ע"י השימוש באות הראשונה של השם. -לדוגמא "קווסקי"

פיקטוגרם= הוא דמות סמלית מופשטת או פיגורטיבית שמלווה את המותג. יכולות להשתמש לבדן או ליד טיפוגרפיה. – לדוגמא "אפל"


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

  LINKTREE PAGE דיברתם עם מישהו וקבעתם לשלוח לו את קישורים של הנכסים הדיגיטלים שלכם. אבל מסתבר שיש לכם כמות לא קטנה של נכסים דיגיטלים. ל...